ОСТАЛО МАЛО СЛОБОДНИХ МЕСТА ЗА ДРУГИ КРУГ УПИСА У СРЕДЊЕ ШКОЛЕ

Према подацима објављеним на сајту Mинистарства просвете за образовне профиле ћупријских средњих школа ове године владало је велико интересовање свршених основаца, о чему сведочи чињеница да су већ у првом кругу готово испуниле уписне квоте.

Овакав резултат плод је преданог и посвећног рада са ученицима у свим средњим школама. Посебно бих истакао Гимназију која је своје уписне капацитете већ у првом кругу попунила са преко 90 процената – каже Ђорђе Нешковић, општински већник задужен за образовање.

У ћупријску Гимназију у првом кругу уписан је 81 ученик, а уписна квота је 90 места. На смеру Информатика и рачунарство за сада је попуњено 13 од расположивих 20 места. Поређења ради, на тај исти смер у параћинској Гимназији за сада је примљено 11 ђака, а у јагодинској само два.

У складу са праксом од претходних година, као школа за коју и даље влада убедљиво највеће интересовање издваја се Медицинска. За три смера пријавило се много више ученика него што има слободних места, па су редови медицинара попуњени већ у првом кругу. На смер Медицинска сестра-техничар примљено је 60 ученика, док је на смерове Физиотерапеутски техничар и Лабораторијски техничар уписано по 30 ученика. Интересовање је врло добро и када је реч о Техничкој школи, и тамо такође очекујем попуну свих места у другом кругу – наставља Ђорђе Нешковић.

У Техничкој школи попуњене су уписне квоте од по 30 места на смеровима Техничар друмског саобраћаја и Возач моторних возила. На смеру Техничар унутрашњег транспорта остало је 11 слободних места од предвиђених 30, колико је износила уписна квота. Још слободних места има и на два смера који су у систему дуалног образовања, а то су Бравар-заваривач и Индустријски механичар. На овим смеровима министарство је предвидело и по три места за ученике са посебним потребама.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.