САНИТАРНЕ МЕРЕ И ПРАВИЛА ПОНАШАЊА У ТЕРЕТАНАМА И КЛАДИОНИЦАМА

Будући да ће од 4. маја по закључку Штаба за ванредне ситуације на територији општине Ћуприја поново почети са радом теретане, фитнес клубови и кладионице, установљен је низ инструкција које ће запослени и посетиоци ових објеката морати да поштују.

1. На видном месту обавезно морају бити истакнута правила понашања за запослене и кориснике услуга клуба, као и Правилник о понашању запослених и корисника фитнес клубова и безбедној употреби опреме и реквизита Савеза за рекреацију и фитнес.

2. На улазу у клуб мора бити инсталирана баријера за дезинфекцију.

3. Приликом отварања и затварања клуба, односно на почетку и крају радног дана, обавезно је добро проветрити све просторије и дезинфиковати све радне површине, опрему, справе и друге реквизите за вежбање, као и под клуба. У току радног дана проветравати све просторије што чешће.

4. Приликом сваког уласка запослених, односно уласка корисника, мора се вршити дезинфекција руку са препаратом на бази 70% алкохола.

5. Сви запослени морају носити личну заштитну опрему, односно заштитну маску и заштитне рукавице током читавог радног времена.

6. Корисници услуга морају користити сопствене пешкире и друга средства личне хигијене.

7. Корисници услуга морају унапред заказати термин за коришћење услуга клуба телефоном, мобилним телефоном или електронском поштом.

8. Коришћење заједничких помоћних просторија, као што су кафе-кухиње, свлачионице, туш кабине и сл. могуће је само уколико је изводљиво да се након сваког коришћења изврши дезинфекција те просторије.

9. Распоред опреме, справа и других реквизита за вежбање, односно организација вежбања мора бити таква да у сваком моменту између вежбача буде физичка удаљеност од најмање 2 метра, односно 10 метара квадратних по вежбачу.

10. Опрема, справе и реквизити за вежбање се морају дезинфиковати након сваке употребе.

11. У случају сумње да неко од запослених има симптоме заразне болести COVID-19 (повишена температура и један од знакова и симптома – кашаљ, краткоћа даха и отежано дисање), одговорно лице клуба дужно је да без одлагања удаљи запосленог из просторија клуба, са препоруком да се одмах јави Дому здравља – COVID амбуланти.

12. У случају да неко од корисника услуга има симптоме заразне болести COVID-19 (повишена температура и један од знакова и симптома – кашаљ, краткоћа даха и отежано дисање), запослени и/или одговорно лице клуба дужни су да упозоре корисника и да га замоле да напусти просторије клуба, са препоруком да се одмах јави COVID амбуланти.

Сви послодавци су у обавези да радницима обезбеде заштитна средства (маске, рукавице и дезинфекциона средства) и рад се мора обављати уз поштовање социјалне дистанце.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.