РЕКОНСТРУКЦИЈА ЖЕЛЕЗНИЧКЕ СТАНИЦЕ У ЋУПРИЈИ

Инфраструктура железнице Србије“ покренула је пројекат уређења зграда железничких станица широм Србије, којим је предвиђено да се обнови 27 станица. Вредност ове инвестиције, која је омогућена из сопствених средстава, износи око 280 милиона динара.

Радови су већ увелико почели на железничкој станици у Ћуприји, где ће мајстори имати највише посла. Предвиђена је санација темеља објекта, као и радови на замени кровне конструкције и крова. За уређење железничке станице у Ћуприји биће издвојено 30,1 милион динара, што је и највећи износ који ће бити издвојен за један објекат у оквиру пројекта који je подељен на четири целине, у зависности од приоритета и територијалне заступљености – наводи се у саопштењу Инфраструктура железнице Србије.

Тако су се у првој партији нашле станице Ћуприја, Прахово, Матарушка Бања, Јошаничка Бања, Црвени Крст и станица Ниш, а за ове радове биће издвојено нешто више од 73 милиона динара. У другој партији предвиђено је да се обнове станице у Качареву, Овчи, Јајинцима, затим станица у Пожаревцу и Оперативни центар у овом граду, као и станица Сопот Космајски. Вредност ових послова је нешто мање од 52 милиона динара. У оквиру треће партије, која је и највреднија са скоро 100 милиона динара, биће обновљене станице у Сенти, Бајмоку, Петровцу – Гложану, Раткову, Путинцима, Дебељачи и Томашевцу. Чак осам станица наћи ће се у четвртој партији. Радови су предвиђени у станицама Шабац, Лозница, као и шест станица на подручју секције Ужице – Ластра, Ражана, Косијерић, Каленић, Ужице теретна и Пријепоље. Вредност радова на станицама у овој партији је 54,4 милиона динара – наводи се у саопштењу Инфраструктура железнице Србије.

Рок за извођење радова по свакој појединачној партији износи 60 дана од увођења извођача у посао. Тако ће се први обриси уређених станица видети у другој половини марта, а уколико временске прилике буду одговарајуће, већина од предвиђених 27 станичних објеката биће завршена у априлу – наводи се у саопштењу Инфраструктура железнице Србије.

Фото: infrazs.rs/Infrastruktura železnice

Коментари

Be the first to comment on this article

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Иди на ТОП